fredag den 14. juni 2013

Klar til afrejse


Kasper sniger et par legetøjsbiler i Nikolajs rygsæk.

Så er vi næsten klar til afrejse. Der har været en del pres på den seneste tid med andre ting, men i dag - dagen før afrejse - havde både Mette og jeg fri.

Vi gik og hyggede med at pakke og skyndte os egentlig ikke så meget. Indtil jeg konstaterede, at jeg ikke kunne finde min rygsæk. Så ledte vi hele huset i gennem. Under senge, i skabe, på loftet. Men den dukkede ikke op. Så hvis nogen kommer i tanke om, at de har lånt min sort/hvid-ternede rygsæk, så sig endelig til. Heldigvis havde Mikkel en ekstra rygsæk, så jeg slog et smut forbi Nørrebro og så kunne vi pakke færdig.

Alle glæder sig. Særligt Kasper er så spændt på rejsen, at han ikke kunne falde i søvn.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar